Klasyczny i dobrze znany fason spódnicy. Myślę, że lubiony przez 50% damskiego społeczeństwa, a przez kolejne 50% znienawidzony. Na pierwszy rzut oka tak oczywisty i kobiecy, przy bliższym poznaniu tak zmienny i intrygujący, za co właśnie go sobie cenię.
Kolor w standardzie
Sprawdzone i bezpieczne połączenie kolorystyczne black&white. Z silnym ładunkiem znaczeniowym i prostym przekazem – uroczyste otwarcie, zakończenie roku szkolnego, rozmowa rekrutacyjna czy akademia szkolna, to nasze pierwsze skojarzenia. Wszystko przewraca się jednak do góry nogami, gdy w grę wchodzi print – równie dominujący zygzak. Kontrastowy wobec klasyki koloru oraz … figlarski. Spódnica z góry narzuca na osobowość cechy tj. poczucie humoru, pewność siebie oraz ultrakobiecość.
Lokalny producent
100% bawełna, bez poliestrowej podszewki, bo i po co na lato! Materiał przyjazny skórze, tak jak pościel bawełniana, w której uwielbiamy spać na „Adama i Ewę”. Wytwarzana przez niewielkiego, łódzkiego producenta,współpracującego z nami od początku. Rodzimy produkt, bo polski – wytwarzany przez pokolenia w tej samej rodzinie, z ojca na syna, syna na wnuczka.
Polska projektantka
Za projektem i jego historią, na samym początku stoję ja, która tworzę i testuję z myślą o użyteczności, wygodzie i lepszym samopoczuciu właścicielek ng-projektów. Przede wszystkim jednak sama je noszę czasem nawet dzień w dzień – cały sezon, ponieważ raz sprawdzony zestaw staje się moim talizmanem pewności siebie i przebojowości. Bo ubrania mogą być naszą mocą, kartą przetargową czy akumulatorem!